Vyzbrojte svoji kancelář i homeoffice.
Každá, i ta nejmenší, kancelář nebo domácí pracovna se neobejde bez základního vybavení v podobě psacího stolu, kancelářské židle, počítače a knihovny.
Další nezbytnosti umožní bezchybnou a plynulou práci, udržet pořádek a přehled v dokumentech.
Pořádek v dokumentech musí být
V kanceláři se především pracuje s různými papíry, účty, fakturami, projekty atd. Aby nám nepřerostly přes hlavu a daly se pohotově dohledat, je třeba průběžně třídit a ukládat. Nejlépe ve složkách a šanonech, označených popisovači a štítky a také pomocí barev, které ukládáme do skříní, polic a stojanů. Na stole necháváme jenom ty papíry, se kterými se pracuje, třídíme je pomocí plastových zásuvek na dokumenty.
Vždy po ruce k okamžitému použití
Na kancelářském stole a v jeho dosahu máme spoustu drobností, které často používáme. Díky šikovným organizérům je můžeme mít pěkně srovnané a vždy připravené. Jsou to především psací potřeby – tužky, propisky, pera fixy na poznámky, podpisy, označování dokumentů. Každý si může vybrat, jaká psací stopa (slabá či silná) se mu nejvíc líbí. Pak už jen vyřešit kam s nimi. Nakřáplý hrnek taky splní svůj účel, ale organizér ve stejném designu jako ostatní kancelářské potřeby udělá honem lepší dojem.
Drobnosti k užitku či vzteku
Kancelářské sponky, špendlíky, klipy na papíry mohou být dobrým sluhou, ale zlým pánem. Změť kovových drátků v šuplíku nenadělá ani moc parády, klidně si můžeme i ublížit. Ve vhodných krabičkách ale vždy najdeme, co hledáme, pěkně roztříděné. Pak ještě vymyslet, kam uložit nůžky, pravítka, lupu a další nezbytnosti a máme uklizeno.
Pár poznámek na závěr
Během dne přichází spousta nápadů a také informací zvenčí, které je potřeba rychle zaznamenat, než se ztratí nebo zapomene. Samolepicí bločky s papíry bílými nebo barevnými tento problém snadno vyřeší.
A ještě zbývá lepidlo, které se hodí na slepení dokumentů, kreativní práci s texty a obrázky. Pro občasnou potřebu stačí malý roller ve tvaru rtěnky, který se vejde i do kabelky.