Profesionální image žena manažerka

Úspěšná Podnikatelka, Žena Manažerka – Image - Vůně, parfémy, dedoranty.

07.08.2015 07:35

Každá profesionální, úspěšná Žena Manažerka, Podnikatelka ví, že její osobní vůně, parfém, patří k základu jejího Image.


Především v letních měsících je v Česku stále dost znát, že lidé si raději nacpou břicha jídlem až k prasknutí, než by si pořizovali svůj parfém, deodorant asi tak stejně jako pastu na zuby, tedy stále. Ojoj, to jsem asi napsala špatné přirovnání, neboť i dentální hygiena je prý všeobecně nic moc – takže řeknu raději – jako sprchový gel.
Většina Žen Manažerek, Podnikatelek a už i mužů Manažerů a Podnikatelů ví, že mají příjemně vonět, a to po celý den, a ne pouze když přijdou ráno do práce. Stává se mi, že když někam přijedu na jednání v létě odpoledne, dostanu pecku do nosu, jak někdo páchne potem a absurdní je, že když k ní nebo k němu přijdu do jejich kanceláře, smrdí i celá kancelář. Člověk ještě ani neřekne Dobrý den a už tuší, koho má před sebou.
A řekněme si upřímně, chcete se bavit dlouho s někým, kdo páchne tak, až se vám z toho dělá zle? Já tedy ne. Takže pokud je to klient, strávím tam nezbytně nutnou dobu, ale ani minutu navíc.

Stejné je to v obchodech. Tam by měli být prodavači a prodavačky vyškolené, že musí příjemně vonět a ne páchnout potem. Někdy dokonce prodává majitelka obchodu. Pečlivě se stará o svůj malý obchod, třeba dámské oděvy, pekárnu, cukrárnu, aby bylo zboží pěkně vystavené, sortiment lákavý pro zákazníky a zákaznice, ona je milá, příjemná, vypadá slušně, ale – smrdí.  Škoda.....neuvědomuje si, že jí to může snížit prodej zboží a její image dostává na frak.

Každá Žena Manažerka, Podnikatelka by měla příjemně vonět a to po celý den. I kdybych byla na mizině, tak budu raději jíst jen chleba a vodu, ale budu slušně vypadat a budu vonět. Vůně se týká i lidí co hledají práci, když někdo přijde na pohovor, interview a smrdí už při vstupu.....ojojoj

Každá profesionální, úspěšná Žena Manažerka, Podnikatelka voní. Některá ráda střídá parfémy, jiná je věrná jedné značce.

Já když jsem začínala, používala jsem roky fialovou Gabrielu Sabatini, dokonce mi jednou můj kolega říkal:“Člověče, včera jsem vycházel z vagonu metra a najednou jsem ucítil tvoji vůni a hned jsem se otáčel, kde jsi. No a ona asi nějaká ženská měla stejný parfém jako ty.“

Když jsem pak jezdila často do zahraničí na služební cesty, kupovala jsem si na letištích ve free shopech různé parfémy, většinou tehdejší novinky, vyzkoušela jsem jich dost. Na denní nošení jsem střídala Kenzo, úzký flakon s květinou uvnitř, Laura Biagiotti – Laura, Chanel No. 5, Dior Jadore, Joop, Priscilla Presley – Moments, Elizabeth Arden – Green Tea, Giorgio Armani – Emporio, Dior – Dolce Vita a další. Na večerní bankety a recepce jsem měla a stále mám, výraznější vůni Chopard Casmir.
Všechny parfémy, které jsem tu vypsala, mi voní dosud krásně, mám je ráda, jen pár z nich už bych znovu nechtěla. Zjistila jsem také, že když parfém obsahuje jednu specifickou složku, dělá se mi z ní zle od žaludku. Takto jsem si koupila jeden známý, luxusní a drahý parfém a po pár minutách, kdy jsem ho měla na sobě, jsem ho prodala na Internetu.

Postupem času jsem skončila u jedné značky, můj už asi 15 let je jeden parfém od Calvin Klein, nebudu psát název – je to Moje vůně :-), a tu si kupuji stále. Jen se obávám, aby jí časem nepřestali vyrábět.

Dámské a pánské parfémy, vůně, je to krásné, že jich je tolik na výběr. Luxusní značkové, střední kategorie, nebo levné „fakes“ imitace. Každá žena si může vybrat ty své nebo tu svou. Na parfémech je i to krásné, že jeden typ parfému voní na každé ženě jinak. Podtrhuje tak tu Její Osobnost. Můžete si vybrat deodorant, nebo toaletní vodu, parfémovou vodu, nebo parfém. Já se nechci stříkat každou hodinu, a tak si kupuji celý život parfémovou vodu, za celý den se ovoním asi 4x. Mám výhodu, že se potím velmi málo.

Vybírejte si své oblíbené vůně a voňte.
Příjemně vonět i posiluje sebevědomí žen (i mužů). Žena, která nosí výraznější vůně je rozhodně více sebevědomá, nebo na sebe chce nějak upozornit, zatímco žena, která má se sebevědomím problém, není ráda středem pozornosti, volí většinou úplně nevýrazné vůně, nebo bohužel žádné, a pokud pak zapáchá potem, naopak na sebe pozornost strhává, bohužel v negativním smyslu. Mluvím o profesionálních Ženách Manažerkách, Podnikatelkách, ne ženách v kravíně, nebo ošetřovatelkách v ZOO. Jejich práce si vážím jako každé jiné, zvířata zbožňuju, ale mezi zvířaty asi nemohou výrazně vonět, jen jemně.

Ženy voňte !! :-)

Je hezké, když vám někdo na ulici, kdo vás jen míjí, při jednání, nebo v obchodě řekne: „....vy moc pěkně voníte...“ A ještě příjemnější to je, když vám to řekne sympatický muž, ne nějaký imbecil nebo sexuální loudil. Doufám, že tyto milé muže nějaké ženské aktivistky nezadupou do země, kačeny jedny :-)

 parfem

 

Ing. Jana Yahoda MBA

Byznys poradenství
Osobní manažerský poradce a kouč pro podnikatele a manažery

Image poradenství pro Podnikatelky a Ženy Manažerky


Autor: Jana Yahoda
Přečteno: 3497x Komentářů: 0

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět ostatním!

Napište komentář.
Omlouváme se, ale z důvodu ochrany proti Spamu bude zobrazen po kontrole.

 

Pozvánky

Zajímave weby
Jana Yahoda Osobni manazerske poradenstvi a koucink pro podnikatele a top manazery OnlinE manazerske dovednosti pro podnikatele a top manazery od Jana Yahoda